کارشناسی سنجش و پایگاه اطلاعاتی ناحیه یک

به وبلاگ کارشناسی سنجش و پایگاه اطلاعاتی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک همدان خوش آمدید

کارشناسی سنجش و پایگاه اطلاعاتی ناحیه یک

به وبلاگ کارشناسی سنجش و پایگاه اطلاعاتی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک همدان خوش آمدید

کارشناسی سنجش و پایگاه اطلاعاتی ناحیه یک

مدیر وبلاگ : امیر وطنی هویدا

پیوندها

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۰خرداد


مهم وتوصیه اکید به مدیران ومعاونین محترم اجرائی

قبل از ذکر هر موضوعی سنجش و ارزشیابی تحصیلی این ناحیه لازم می داند از همکاران پرتلاش که با دقت و نظم خاص ، تمامی مراحل ارسال و دریافت اطلاعات داوطلبین امتحانات نهایی خردادماه 95را در زمانبندی اعلام شده ، در سامانه برگزاری امتحانات نهایی و سیستم آموزشگاه انجام داده اند تشکر نماید.

در خصوص صدور گواهی موقت پایان تحصیلات دوره های متوسطه و پیش دانشگاهی ، با توجه به مشکلاتی که در سالهای گذشته برای فارغ التحصیلان  پیش آمده توجه مدیران و معاونین اجرایی را به این نکته جلب می نماییم که:

 صدور گواهی موقت پایان تحصیلات دوره های متوسطه و پیش دانشگاهی  منوط به طی فرآیند کامل فارغ التحصیلی  می باشد و مسئولیت هرگونه مغایرت بین مفاد مندرجات گواهی موقت قبولی با سایر مدارک و سوابق تحصیلی و اصل گواهی نامه پایان تحصیلات ، مانند اختلاف در مشخصات سجلی ، اختلاف معدل ، اختلاف در کد دانش آموزی اختصاص داده شده ی دوره متوسطه با دوره پیش دانشگاهی و ... ، بر عهده صادر کنندگان و تأیید کنندگان مدارک مذکور می باشد.

بنابراین تأکید می گردد تا پایان فرآیند فارغ التحصیلی  و دریافت  نمون برگ 291  از سیستم ناحیه و تایید آن ، از صدور هر نوع گواهی توسط سیستم مدرسه وارائه آن به دانش آموزان جداخودداری شود.

امیر وطنی هویدا
۲۶خرداد
امیر وطنی هویدا
۱۹خرداد


با سلام حضور مدیران و معاونین اجرایی مدارس متوسطه دوره اول (راهنمایی) 

 

   تبصره ماده 14 در سیستم متوسطه دوره اول(راهنمایی) برای دانش آموزان با داشتن شرایط  زیر به صورت اتوماتیک اعمال میشود:                   

·         1-   نمرات سالانه خرداد در هیچ یک از مواد درسی کمتر از 30 نباشد              

نمره سالانه =  نوبت اول +  نوبت دوم با ضریب2

·         2-   دانش آموزی که معدل کل وی در خرداد یا شهریور حداقل 10 باشد ولی در یک درس نمره کمتر از 10 و یا معدل کل وی حداقل 12 باشد ولی در دو درس نمره کمتر از 10 کسب کند قبول شناخته می شود.                                          

·         3-  امکان استفاده از مفاد این ماده در دو سال متوالی میسر نیست. 

 

**  نکته : استفاده از ماده 14 در خرداد ماه اختیاری است. **

اولیاء دانش آموز میتوانند در صورت تمایل تقاضای خود را نسبت به عدم رضایت از استفاده از ماده 14 در خرداد و شرکت دانش آموز در امتحانات تجدیدی شهریور ماه به دفتر مدرسه منتقل نمایند. 

امیر وطنی هویدا
۱۹خرداد
امیر وطنی هویدا
۱۲خرداد


راهنمای دریافت نگارش:

ابتدا فایل را دانلود کرده روی فایل حاصل کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه Extract Here فایل را از حالت فشرده خارج کنید. سپس وارد برنامه TosifiHelper شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.

دانلود نگارش9.3

امیر وطنی هویدا
۱۲خرداد

راهنمای دریافت نگارش:

ابتدا فایل را دانلود کرده روی فایل حاصل کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه Extract Here فایل را از حالت فشرده خارج کنید. سپس وارد برنامه DanaHelper شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.


دانلود نگارش

امیر وطنی هویدا
۱۱خرداد

با سلام و احترام

این نرم افزار تنها با هدف یاری بخشی به همکاران معلم و ساده سازی و سرعت بخشی به تکمیل نمون برگ گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی، با صرف هزینه های زمانی و مادی شخصی، بدون چشمن داشتی ، با همراهی انتشارات گردوی دانش ،تولید شده و رایگان در اختیار قرار گرفته است. بی تردید گام نخست با نارسایی هایی روبروست،  لطفا شما خوبان آگاه هر گونه می توانید چه در بخش فنی و چه علمی برای ارتقا نسخه های بعدی یاریگری خود را از ما دریغ نفرمایید.

 

مراحل استفاده از نرم افزار

·         · روی گزینه ی دانلود کلیک کرده و فایل نرم افزار را پیاده نمایید

·         ·  فایل را به مدیر مدرسه داده تا ابتدا از حالت فشرده در آورده و سپس روی سیستم کامپیوتری که نرم افزار توصیفی مدرسه، روی آن نصب است فایل «مدیر »را نصب و اجرا نماید.

·         · پس از بارگذاری ( مشخصات دانش آموز و کلاس و...) فایل« معلم »را در اختیار معلم قرار گیرد تا او با کمک راهنماهای هر بخش نسبت به تکمیل توصیف عملکرد در خانه در مدرسه در ...  اقدام کند

·         ·  پس از تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی توسط معلم و کنترل نهایی یک به یک آنها به این معنا که  آیا توصیف ها روان و گویا هست ؟ آیا توصیف ها با واقعیت یادگیری دانش آموز همخوانی دارد ؟ آیا توصیف ها به قدری بلند نیست که از مکان معین شده کارنامه خارج گردد و... فایل به مدرسه داده می شود.

·         ·  مدیر بعد از دریافت، نمون برگ «الف» را پرینت گرفته و به معلم خواهد داد .

 · معلم نمون برگ «الف» را تحویل اولیای دانش آموز می نماید . تا اولیا با مطالعه توصیف معلم ، از کم و کیف عملکرد تحصیلی تربیتی فرزند خود آگاه شده و چنانچه ضعفی در عملکرد تحصیلی-تربیتی وی مشاهده کنند قادر باشند نسبت به انجام فعالیت‌های اصلاحی یاتکمیلی خود به منظور بهبود عملکرد دانش آموز با رهنمودها و توصیه‌های معلم اقدام نمایند.

 

دانلود نرم افزار

امیر وطنی هویدا
۰۷خرداد

با سلام و عرض ادب و ضمن قدردانی از همکاران عزیز اکنون که به پایان خردادماه و تعطیلات تابستانی نزدیک می شویم لازم است مدیران محترم پس از ورود نمرات و اطمینان از کامل شدن اطلاعات ، توصیه های زیر را مد نظر قرار دهند:

1- حتی الامکان رمز ورود به سیستمهای دانش آموزی را تغییر دهند.

برای تغییر رمز از بخش  "تسهیلات"  گزینه  "معرفی کاربران سیستم"  را انتخاب و با کلیک برروی  "admin" رمز ورود را تغییر دهید.

 

2- نسخه پشتیبان(ذخیره) از هلپر سیستم تهیه و بر روی CD رایت و در مکانی امن بایگانی نمایند.   

3- یک نسخه دیگر ازپشتیبان(ذخیره) تهیه شده رابرای "مواقع اضطراری" توسط یک حلقه CD تحویل واحد کارشناسی پایکاه اطلاعاتی ناحیه نمایند.

امیر وطنی هویدا
۰۱خرداد
امیر وطنی هویدا