کارشناسی سنجش وپایگاه اطلاعاتی آموزش وپرورش ناحیه یک همدان

باسلام.....ورود شمارابه این وبلاگ خوش آمد می گوییم

کارشناسی سنجش وپایگاه اطلاعاتی آموزش وپرورش ناحیه یک همدان

باسلام.....ورود شمارابه این وبلاگ خوش آمد می گوییم

کارشناسی سنجش وپایگاه اطلاعاتی آموزش وپرورش ناحیه یک همدان

مدیروبلاگ:امیر وطنی هویدا

نویسندگان
پیوندها

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۰خرداد


مهم وتوصیه اکید به مدیران ومعاونین محترم اجرائی

قبل از ذکر هر موضوعی سنجش و ارزشیابی تحصیلی این ناحیه لازم می داند از همکاران پرتلاش که با دقت و نظم خاص ، تمامی مراحل ارسال و دریافت اطلاعات داوطلبین امتحانات نهایی خردادماه 95را در زمانبندی اعلام شده ، در سامانه برگزاری امتحانات نهایی و سیستم آموزشگاه انجام داده اند تشکر نماید.

در خصوص صدور گواهی موقت پایان تحصیلات دوره های متوسطه و پیش دانشگاهی ، با توجه به مشکلاتی که در سالهای گذشته برای فارغ التحصیلان  پیش آمده توجه مدیران و معاونین اجرایی را به این نکته جلب می نماییم که:

 صدور گواهی موقت پایان تحصیلات دوره های متوسطه و پیش دانشگاهی  منوط به طی فرآیند کامل فارغ التحصیلی  می باشد و مسئولیت هرگونه مغایرت بین مفاد مندرجات گواهی موقت قبولی با سایر مدارک و سوابق تحصیلی و اصل گواهی نامه پایان تحصیلات ، مانند اختلاف در مشخصات سجلی ، اختلاف معدل ، اختلاف در کد دانش آموزی اختصاص داده شده ی دوره متوسطه با دوره پیش دانشگاهی و ... ، بر عهده صادر کنندگان و تأیید کنندگان مدارک مذکور می باشد.

بنابراین تأکید می گردد تا پایان فرآیند فارغ التحصیلی  و دریافت  نمون برگ 291  از سیستم ناحیه و تایید آن ، از صدور هر نوع گواهی توسط سیستم مدرسه وارائه آن به دانش آموزان جداخودداری شود.

امیر وطنی هویدا
۲۶خرداد
امیر وطنی هویدا
۱۹خرداد


با سلام حضور مدیران و معاونین اجرایی مدارس متوسطه دوره اول (راهنمایی) 

 

   تبصره ماده 14 در سیستم متوسطه دوره اول(راهنمایی) برای دانش آموزان با داشتن شرایط  زیر به صورت اتوماتیک اعمال میشود:                   

·         1-   نمرات سالانه خرداد در هیچ یک از مواد درسی کمتر از 30 نباشد              

نمره سالانه =  نوبت اول +  نوبت دوم با ضریب2

·         2-   دانش آموزی که معدل کل وی در خرداد یا شهریور حداقل 10 باشد ولی در یک درس نمره کمتر از 10 و یا معدل کل وی حداقل 12 باشد ولی در دو درس نمره کمتر از 10 کسب کند قبول شناخته می شود.                                          

·         3-  امکان استفاده از مفاد این ماده در دو سال متوالی میسر نیست. 

 

**  نکته : استفاده از ماده 14 در خرداد ماه اختیاری است. **

اولیاء دانش آموز میتوانند در صورت تمایل تقاضای خود را نسبت به عدم رضایت از استفاده از ماده 14 در خرداد و شرکت دانش آموز در امتحانات تجدیدی شهریور ماه به دفتر مدرسه منتقل نمایند. 

امیر وطنی هویدا
۱۹خرداد
امیر وطنی هویدا
۱۲خرداد


راهنمای دریافت نگارش:

ابتدا فایل را دانلود کرده روی فایل حاصل کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه Extract Here فایل را از حالت فشرده خارج کنید. سپس وارد برنامه TosifiHelper شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.

دانلود نگارش9.3

امیر وطنی هویدا
۱۲خرداد

راهنمای دریافت نگارش:

ابتدا فایل را دانلود کرده روی فایل حاصل کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه Extract Here فایل را از حالت فشرده خارج کنید. سپس وارد برنامه DanaHelper شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.


دانلود نگارش

امیر وطنی هویدا
۱۱خرداد

با سلام و احترام

این نرم افزار تنها با هدف یاری بخشی به همکاران معلم و ساده سازی و سرعت بخشی به تکمیل نمون برگ گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی، با صرف هزینه های زمانی و مادی شخصی، بدون چشمن داشتی ، با همراهی انتشارات گردوی دانش ،تولید شده و رایگان در اختیار قرار گرفته است. بی تردید گام نخست با نارسایی هایی روبروست،  لطفا شما خوبان آگاه هر گونه می توانید چه در بخش فنی و چه علمی برای ارتقا نسخه های بعدی یاریگری خود را از ما دریغ نفرمایید.

 

مراحل استفاده از نرم افزار

·         · روی گزینه ی دانلود کلیک کرده و فایل نرم افزار را پیاده نمایید

·         ·  فایل را به مدیر مدرسه داده تا ابتدا از حالت فشرده در آورده و سپس روی سیستم کامپیوتری که نرم افزار توصیفی مدرسه، روی آن نصب است فایل «مدیر »را نصب و اجرا نماید.

·         · پس از بارگذاری ( مشخصات دانش آموز و کلاس و...) فایل« معلم »را در اختیار معلم قرار گیرد تا او با کمک راهنماهای هر بخش نسبت به تکمیل توصیف عملکرد در خانه در مدرسه در ...  اقدام کند

·         ·  پس از تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی توسط معلم و کنترل نهایی یک به یک آنها به این معنا که  آیا توصیف ها روان و گویا هست ؟ آیا توصیف ها با واقعیت یادگیری دانش آموز همخوانی دارد ؟ آیا توصیف ها به قدری بلند نیست که از مکان معین شده کارنامه خارج گردد و... فایل به مدرسه داده می شود.

·         ·  مدیر بعد از دریافت، نمون برگ «الف» را پرینت گرفته و به معلم خواهد داد .

 · معلم نمون برگ «الف» را تحویل اولیای دانش آموز می نماید . تا اولیا با مطالعه توصیف معلم ، از کم و کیف عملکرد تحصیلی تربیتی فرزند خود آگاه شده و چنانچه ضعفی در عملکرد تحصیلی-تربیتی وی مشاهده کنند قادر باشند نسبت به انجام فعالیت‌های اصلاحی یاتکمیلی خود به منظور بهبود عملکرد دانش آموز با رهنمودها و توصیه‌های معلم اقدام نمایند.

 

دانلود نرم افزار

امیر وطنی هویدا
۰۷خرداد

با سلام و عرض ادب و ضمن قدردانی از همکاران عزیز اکنون که به پایان خردادماه و تعطیلات تابستانی نزدیک می شویم لازم است مدیران محترم پس از ورود نمرات و اطمینان از کامل شدن اطلاعات ، توصیه های زیر را مد نظر قرار دهند:

1- حتی الامکان رمز ورود به سیستمهای دانش آموزی را تغییر دهند.

برای تغییر رمز از بخش  "تسهیلات"  گزینه  "معرفی کاربران سیستم"  را انتخاب و با کلیک برروی  "admin" رمز ورود را تغییر دهید.

 

2- نسخه پشتیبان(ذخیره) از هلپر سیستم تهیه و بر روی CD رایت و در مکانی امن بایگانی نمایند.   

3- یک نسخه دیگر ازپشتیبان(ذخیره) تهیه شده رابرای "مواقع اضطراری" توسط یک حلقه CD تحویل واحد کارشناسی پایکاه اطلاعاتی ناحیه نمایند.

امیر وطنی هویدا
۰۱خرداد
امیر وطنی هویدا